Consells per impulsar la teva botiga online al Nadal
El Nadal és per a moltes empreses el moment ideal per augmentar les vendes i captar nous clients potencials. Encara més si es tracta d’un e-commerce, ja que les vendes online es disparen en aquesta època de l’any. I és que avui dia costa trobar temps per fer les compres nadalenques i cada cop són més els que prefereixen estalviar-se les marees de gent i les cues per pagar.
Així que si vols augmentar les vendes de la teva botiga en línia per Nadal, pren nota dels següents consells per a la teva campanya de màrqueting nadalenca!
- Aprofita el Nadal per llançar nous productes i crear una landing page específica per promocionar-los i explicar-ne les característiques i beneficis. Si no tens productes nous, destaca a la portada del web els productes més adequats per regalar en aquestes dates tan assenyalades.
- Crea packs regal ben atractius combinant diversos productes complementaris i ofereix targetes regal especials. Els compradors indecisos, aquells a qui els manquen les idees o bé els que han de fer un regal a algú que no coneixen gaire t’ho agrairan.
- Ofereix promocions, però no pensis només amb descomptes. Per Nadal i Reis, als clients els agraden que els regals estiguin embolicats de manera original i, tractant-se de compres online, valoren molt l’enviament gratuïti la rapidesa en l’entrega.
- Les polítiques de compra i devolució dels productes són també punts clau de les vendes online en aquesta època de l’any. És important que estiguin clarament explicades al web i que li ho posin fàcil a l’usuari.
- Fes soroll i sigues creatiu també a les xarxes socials amb accions senzilles com un calendari d’advent, una playlist de música, una postal de Nadal, un vídeo divertit... Imaginació al poder!
- T’has plantejat fer anuncis específics a Google Ads per Nadal? És una excel·lent manera de destacar respecte la competència i captar l’atenció de nous clients potencials.
- La campanya de Nadal també és un bon moment per fer remàrqueting i aconseguir que aquells usuaris que ja han visitat en alguna ocasió el nostre web s’interessin novament pels nostres productes i acabin comprant.
- No ens podem oblidar de l’e-mail màrqueting. Ara més que mai hem d’enviar newsletters amb un contingut únic i un assumpte molt atractiu. El correu electrònic treu fum aquests dies de tants e-mails que rebem, així que ens hem d’assegurar que els usuaris obren el nostre i que ens el guanyem amb un missatge breu, creatiu i emocional.
- Si l’esperit nadalenc envaeix casa nostra, l’oficina o la botiga física amb arbres de Nadal, garlandes i llumetes, per què no decorem de Nadal la nostra pàgina web? Simplement afegint-hi algun motiu o imatge nadalenca captarem l’interès de l’usuari que detectarà el canvi i navegarà encuriosit pel nostre web.
En definitiva, la clau per augmentar les vendes de la teva botiga online al Nadal és sorprendre els teus clients i clients potencials amb accions de màrqueting digital creatives i emocionals.
També et pot interessar
-
Comerç electrònic Màrqueting digital
12 de juliol de 2024
IA i E-Mail Màrqueting
La intel·ligència artificial revoluciona l'email màrqueting, millorant personalització i segmentació per augmentar obertures i conversions. Optimitza campanyes, crea contingut atractiu, protegeix contra correu brossa i automatitza tasques.
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.