Els beneficis de la newsletter per a empreses i marques
Fidelitzar clients, fer branding i posicionar la teva marca a la ment del client, millorar la imatge de marca, vendre, generar visites al web, etc. Tot això és el que pots aconseguir amb la newsletter, segons l’enfocament que li donis i quin objectiu et marquis. La newsletter no deixa de ser un potent canal de comunicació amb el teu públic objectiu (consumidors, proveïdors, treballadors i col·laboradors, etc.).
Si ara que ja saps per a què serveix la newsletter, encara et preguntes si cal incloure-la al teu pla de màrqueting digital, continua llegint.
Tot seguit t’expliquem els principals beneficis de la newsletter per a empreses i marques:
- La newsletter s’envia per correu electrònic, previ consentiment explícit de l’usuari. Això significa que estem utilitzant el canal preferit dels consumidors per a la comunicació online, també el més estès, i que l’usuari està predisposat a rebre-la (quan deixi de ser així sempre es podrà donar de baixa). Des d’aquest punt de vista, la newsletterés el mitjà més efectiu per captar nous clients potencials, per mantenir la comunicació amb els nostres públics objectius i per aconseguir una venda, passant per davant de les xarxes socials.
- És fàcil d’implementar i és econòmica. Crear l’estratègia de continguts perquè les nostres newsletters siguin d’interès i aportin un valor afegit al nostre públic és el que requereix més dedicació, però si ja fas altres accions de màrqueting digital, no et costarà pas gaire adaptar-la. A més, l’enviament de la newsletter té un cost molt baix i no requereix cap inversió extra, com sí que passa en altres canals. En aquest sentit, és ideal per a pimes i autònoms.
- El retorn de la inversió de la newsletter és excel·lent i fàcil de mesurar. Si tenim en compte que crear i enviar la newsletter ens resulta molt econòmic i que un gran nombre d’usuaris la llegiran perquè han triat voluntàriament rebre-la i, en molts casos, aconseguirem l’objectiu que ens havíem proposat (generar trànsit al nostre web, fidelitzar els nostres clients, una venda, etc.), la newsletter és realment rendible. A més, un cop enviada ja comencem a tenir estadístiques per mesurar-ne l’abast.
Vols afegir el mòdul de newsletter al web que tens amb nosaltres? Contacta’ns i t’explicarem com funciona aquest servei.
També et pot interessar
-
Comerç electrònic Màrqueting digital
12 de juliol de 2024
IA i E-Mail Màrqueting
La intel·ligència artificial revoluciona l'email màrqueting, millorant personalització i segmentació per augmentar obertures i conversions. Optimitza campanyes, crea contingut atractiu, protegeix contra correu brossa i automatitza tasques.
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.