És qüestió de mesos que puguem començar a utilitzar les LinkedIn ‘Stories’. Aquesta nova funció serà molt semblant a les exitoses ‘Stories’ d’Instagram o Snapchat, però pensada per a professionals i empreses B2B.
Segons ha donat a conèixer la pròpia companyia, LinkedIn ‘Stories’ permetrà mostrar moments clau de la trajectòria d’un professional o empresa, com pot ser el nomenament d’un nou càrrec o l’anunci d’un esdeveniment corporatiu, compartir trucs o consells per millorar l’entorn de treball i fomentar encara més el networking, ja que un usuari de LinkedIn podrà utilitzar les ‘Stories’ per presentar dos contactes seus.
Igual que les ‘Stories’ d’Instagram o Snapchat, les LinkedIn ‘Stories’ seran continguts efímers. Sense perdre de vista la serietat i professionalitat que caracteritzen LinkedIn, les ‘Stories’ de LinkedIn aspiren a ser com “una conversa informal entre companys de feina al costat de la cafetera”. Així ho ha definit el cap de productes de contingut de la plataforma, Pete Davies, en una publicació a LinkedIn.
De moment encara estan provant les LinkedIn ‘Stories’ internament, però ben aviat estaran disponibles per a usuaris i més endavant per a pàgines d’empresa, tant de forma orgànica com amb format publicitari dins de LinkedIn Ads.
A Cap Empresa Sense Web ja tenim ganes de provar aquesta nova funcionalitat de LinkedIn i així explotar-la al màxim en benefici dels nostres clients.
I si encara no tens clars els avantatges que LinkedIn pot aportar a la teva empresa, t’ho expliquem a l’article “LinkedIn, imprescindible per als negocis B2B”.