Facebook Business Suite, l’app per gestionar els perfils de Facebook i Instagram
Facebook Business Suite neix per simplificar la gestió del contingut a totes les plataformes de Facebook. De moment, ja permet a pimes i autònoms gestionar conjuntament Facebook, Instagram i Messenger. El seu objectiu a llarg termini és incloure també WhatsApp i convertir-se en la interfície principal de totes les empreses, grans i petites. L’avantatge principal és l’estalvi de temps i diners, ben necessari en aquesta era COVID-19 en què la presència online és vital per a les petites empreses.
Com funciona Facebook Business Suite?
Un cop vinculats els comptes comercials de Facebook i Instagram, l’empresa podrà accedir-hi des de business.facebook.com, si s’hi connecta des d’ordinador, o des de l’app Business Suite, si ho fa des de mòbil i que es pot descarregar per a iOS i Android.
A Facebook Business Suite es poden veure les actualitzacions de l’empresa tant de Facebook com d’Instagram, publicar-hi posts, veure informació i crear anuncis.
A la mateixa pantalla d’inici hi trobem les alertes crítiques, els missatges, etc., i podem configurar respostes personalitzades per respondre més ràpidament a les consultes més habituals dels clients.
També permet fer publicacions en temps real o bé programar-les, tant a Facebook com a Instagram, i obtenir dades sobre l’abast, la participació i el rendiment de les publicacions.
Les xarxes socials ajuden a digitalitzar els negocis
Amb Business Suite, Facebook pretén ajudar a petites empreses i autònoms en el seu procés de digitalització, per tal d’adaptar-se a la nova realitat i superar l’impacte econòmic de la crisi causada per la COVID-19. Els resultats de l’estudi que ha dut a terme Deloitte per a Facebook són molt reveladors en aquest sentit i conclouen que l’augment de les vendes online i el consum de xarxes socials durant el confinament continua actualment:
- El 60% dels consumidors han augmentat l’ús de les xarxes socials i la missatgeria en línia per buscar informació de negocis i interactuar amb empreses i marques.
- El 48% dels enquestats afirmen que arran de la pandèmia de la COVID-19 compren més online.
- Les xarxes socials han permès als usuaris descobrir petits negocis, molt més que no pas grans empreses i marques, així com obtenir informació sobre horaris d’obertura, comparació de productes i serveis, etc.
També et pot interessar
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.