Disseny web Màrqueting digital Posicionament
Què és l'EEAT i com pot ajudar-te a millorar el posicionament del teu web
Google es basa en diferents aspectes per posicionar el teu web en cercadors. Un d’ells és l’EEAT, que pot ajudar-te a millorar el SEO. En aquesta entrada de blog t’expliquem en què consisteix aquest concepte i com pot impulsar el posicionament i millorar la qualitat de la teva pàgina web.
L’EEAT és un indicador que Google utilitza per saber quin contingut és d’alta qualitat i s’ha de classificar millor. Aquest concepte està format per quatre paraules:
- Experience (experiència personal). Fa referència al contingut del web creat per l’usuari. És a dir, opinions o experiències pròpies que demostrin que la persona ha fet servir un producte o comprat un servei. En aquest punt, Google valora l’experiència real del client.
- Expertise (coneixement): Aquí es valora l’experiència i el coneixement sobre el tema del que s’està parlant. Una pàgina web escrita per un professional d’un sector serà millor valorada per Google i el posicionament SEO millorarà. El cercador té en compte qui és la persona que ha escrit el contingut i si és un expert.
- Authority (autoritat): En aquest punt parlem sobre la influència i la reputació de l’autor i el web en el seu sector. Les pàgines web líders en una indústria tenen més autoritat. Per això, és important afegir backlinks de llocs rellevants al teu web per augmentar el nivell d’autoritat.
- Trustworthiness (confiança): En aquest apartat, es dona importància al nivell de seguretat que experimenta un usuari quan entra al web. Per aconseguir això, és important tenir un domini segur que garanteixi la seguretat de la informació personal dels internautes. El cercador Google valora les ressenyes reals, l’atenció al client, les formes de pagament segures i que la informació de contacte sigui visible.
Però, per què és rellevant l’EEAT per posicionar el teu web?
Google mesura si un lloc web és fiable o no d’acord amb els punts explicats anteriorment. Si el cercador troba una pàgina web que ofereix una millor experiència a l’internauta, la mostrarà a primeres opcions. Per això, hem de tenir en compte algunes tècniques per aplicar-lo correctament:
- Link Building. Enllaçar pàgines web de qualitat i valuoses.
- Verificar la informació. El contingut rellevant ha de ser creat per experts del sector. És important citar les fonts i parlar sobre els autors.
- Comentaris i valoracions positives de clients.
- Transparència, seguretat i privacitat. Has de deixar clar qui és el responsable de la pàgina web en la política de privacitat, ja que la privacitat i la seguretat són uns dels aspectes més importants que Google té en compte a l’hora de posicionar.
- Incorporar un apartat sobre qui som o sobre nosaltres, perquè aporta honestedat i transparència al lloc web i genera confiança.
- Opinions de tercers. Has de controlar els enllaços externs i què diuen els altres webs de tu, així com analitzar-los en el seu context.
Amb els punts explicats en aquest blog, podràs millorar el posicionament al cercador Google i aconseguir més visibilitat d’una manera senzilla.
També et pot interessar
-
Comerç electrònic Màrqueting digital
12 de juliol de 2024
IA i E-Mail Màrqueting
La intel·ligència artificial revoluciona l'email màrqueting, millorant personalització i segmentació per augmentar obertures i conversions. Optimitza campanyes, crea contingut atractiu, protegeix contra correu brossa i automatitza tasques.
-
Disseny web Comerç electrònic Màrqueting digital Xarxes socials
3 de maig de 2024
Com et pot ajudar la Intel·ligència Artificial a gestionar les Xarxes Socials del teu negoci
Descobreix com la intel·ligència artificial pot optimitzar la gestió de les Xarxes Socials per a petits empresaris. Eines com Iconosquare, Canva i Postly automatitzen tasques, milloren el contingut i ajuden a connectar amb l'audiència eficaçment.