Construir una bona imatge i reputació de marca en línia permet diferenciar-te de la competència i fer una menor inversió en màrqueting, ja que és més fàcil arribar al teu públic i als distribuïdors. També et permet conèixer més bé la teva audiència i mostrar interès i, com a conseqüència, augmentar les vendes.
En aquesta entrada de blog t’expliquem com aconseguir una bona imatge de marca i reputació en línia. Abans, però, definim aquests dos conceptes.
Què és la imatge de marca i la reputació?
La imatge és la percepció que té el públic o els consumidors sobre l’empresa, és el que opinen de tu. En canvi, la reputació és el prestigi de la teva marca a Internet.
Per tant, què has de fer per aconseguir una bona imatge de marca i reputació en línia?
Llegeix atentament i anota aquests 7 consells que t’oferim!
- Amb l’objectiu d'aconseguir l’atenció del teu públic i els internautes, crea contingut de valor que ensenyi perquè els usuaris puguin aprendre.
- Elabora una pàgina web responsive, fàcil d’utilitzar i intuïtiva que contingui informació de contacte i sobre la teva empresa i els teus productes o serveis.
- Defineix una bona identitat de marca, valors i missió sòlida.
- Sigues constant i actiu en la publicació de contingut de les teves xarxes socials i en la teva imatge de marca. La teva comunicació ha de ser coherent. És a dir, els teus missatges han de ser homogenis i persistents en el temps, i la personalitat i valors sempre han de ser els mateixos.
- Fes servir eines d’optimització a la teva pàgina web (SEO i SEM) per augmentar la visibilitat. Cerca paraules clau i meta-tags per posicionar el teu web i poder arribar a més persones.
- Email màrqueting, envia butlletins informatius regularment per mantenir informats els clients sobre novetats, productes, descomptes i aspectes rellevants sobre la teva empresa.
- Col·labora amb influencers per generar credibilitat i atraure a possibles consumidors.
Amb aquests consells ben aplicats aconseguiràs tenir una bona reputació, podràs atraure a nous clients i construir una presència sòlida a Internet.